Консультація
Обмін та повернення

Обмін та повернення


Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року, у покупців є не лише права, а й обов'язки.

У п. 3 ст. 4 "Обов'язки споживача" зазначено, що споживач зобов'язаний:

  • перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, а за необхідності отримання додаткових роз'яснень умов та правил використання товарів звернутися до продавця (виробника, виконавця) або до іншої особи, зазначеної в експлуатаційній документації;
  • використовувати товар за цільовим призначенням та дотримуватися правил, встановлених в експлуатаційній документації;
  • застосовувати передбачені виробником кошти, а у разі відсутності таких правил у документації – дотримуватись загальновстановлених заходів безпеки, передбачених для таких товарів.

Повернення та обмін товару здійснюється лише через сервісний центр. Роль сервісного центру – визначити

  • чи був товар у використанні;
  • чи має товар дефекти;
  • чи усуваються дефекти;
  • чи усуваються дефекти протягом 14 днів.

За бажання повернути або обміняти товар покупець надає товар у сервісний центр, якщо сервісний центр визначить, що товар не був у використанні, та були дотримані всі вимоги статті 9 Закону (є всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю), товарний вид збережений - тобто залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді), товар може бути представлений в магазин для обміну абоповернення.

У разі виявлення дефекту покупець надає товар у сервісний центр. Далі можливі 3 варіанти розвитку подій:

  • товар має механічні ушкодження - у разі дія гарантії припиняється, і товар може бути обмінений чи повернуто;
  • товар не має механічних пошкоджень та підлягає гарантійному ремонту - у такому разі сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт;
  • товар не має механічних пошкоджень та не підлягає ремонту. У цьому випадку покупець надає товар разом із укладанням сервісного центру та іншими документами в магазин, або змінює товар на інший такий же або повертає гроші.

Звертаємо Вашу увагу, що перед транспортуванням виробу до будь-якого сервісного центру необхідно зв'язатися з ними, уточнити графік роботи, умови та вимоги для здачі виробу в ремонт, точну адресу.

Акції